Omdat we bij Improves voor ontzorging staan, is de ServiceDesk de centrale afdeling binnen onze organisatie. Hier kunt u te allen tijde terecht voor het melden van storingen en beveiligingsincidenten. 

De focus op ontzorging zorgt ervoor dat onze ServiceDesk de centrale afdeling binnen Improves is

Zorgeloze, flexibele, snelle en transparante hulp

Gedurende uw (licentie)overeenkomst kunt u rekenen op zorgeloze, flexibele, snelle en transparante hulp. Wanneer we uw vraag telefonisch niet kunnen oplossen, zullen we een remote sessie of OnSite consult voorstellen. 

Wij proberen u altijd meer te bieden dan u in eerste instantie verwacht. Verder bent u bij ons aan het juiste adres, omdat Improves: 

  • Zich vastbijt in uw complexe probleem
  • Alle kennis bezit om uw technische vragen op het gebied van IT security te beantwoorden
  • In zijn kracht staat door eenvoudige en altijd eerlijke beantwoording 
  • Door snel te handelen uw downtime verkleint en zo het beveiligingsniveau behoudt
  • Als centraal aanspreekpunt voorkomt dat u te maken krijgt met het complexe web van leveranciers 
  • Streeft naar voordurende verbetering en vooruitgang

Neem contact op met Improves

De ServiceDesk van Improves is op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur telefonisch en per e-mail bereikbaar. De responsetijd hangt af van het type melding en het servicelevel binnen de (licentie)overeenkomst. 

0184 493 000

servicedesk@improves.nl

Wanneer u buiten kantooruren support nodig heeft, kunt u contact opnemen met één van onze vendoren of telefonisch contact opnemen via het noodnummer. Dit telefoonnummer kunt u terugvinden in uw serviceovereenkomst.